Thursday, June 19, 2014

yeahhh....

Alhamdulillah.... 

Kerja ke 4....dapat kerja baru... tp still xtau ape keje yg akan kite buat.. hee... 14/04 start keje...

Hari 1 14/04

- Training..... ngan azim, terpinga2 aku dibuat nya, yg training kite islinda... apa yg bakal aku tempuhi?? belum pasti...... "ok, boleh rehat sekarang, tp korg kna cari pamplet di bank2 pasal credit card" kata islinda... kami terdiam......??? jwb kami "ok"
- Temankn azim bt maybank kad... mkn... blik office....training lagi... masih tidak jelas segalanya..

Hari 2 15/04
- Training lg ngn kartik..... hee.. ok laa...tak faham ape yg berlaku, tak tahu ape ke benda nya nih.... aku masih tertanya2, apa  bnda company nih...

Hari 3 16/04

- Training lg.... hurm..... bosan betol.......ikut jer laa...

Hari 4 17/04

- Training, pastu naik atas tgkat 26...... ptg trus suruh bt col... entah ape2 kot....

Hari 5 18/04

- Masuk office trus bt keje... sewel....


****** setelah hampir 2 bulan aku menahan perasaan, akhirnya aku buat keputusan untuk berhenti kerja sekali lagi... entah mana lagi arah tujuan aku selepas ini.. segalanya pudar, hilang musnah hancur..... tak pasti ape yg bakal berlaku lagi selepas ini..?? ini bukan seperti yg diharapkan namun ini yg kite dapat & harus ditempuhi dgn hati yg terbuka... Redha dgn setiap dugaan yg mendatang.... sesungguhnya Allah lebih tahu ape yg terbaik untuk hambanya.. Amin~~





No comments:

Post a Comment